| Litter star world |
Pesanan.
Sunday 2 November 2014 • 03:05 • 0 comments
Kau pesan.
agar aku tak tingal solat.
tak lupa ibadat.
dan suruh aku jaga adat.

Aku pesan.
supaya kau percaya aku.
sayangg aku.
dan tak lupe aku.

sebab aku takut.
aku takut kau dah tak pedulikan pesanan untuk aku lagii.

Apa yangg aku pesan
harap tak keberatan.
dan.
Apa yangg kau pesan 
aku akan laksanakan dan patuh segala pesanan.

Ingat.
pesanan kau akan aku pahat.
agar kau aku ingat.


PASTFUTURE
The owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? hohohoh don't forget to follow me Change it Mood : keeping smile Status : taken by someone special


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Pendekkan Ceritaa.
  • New us .
  • Throwback.
  • Blog Update !
  • Good stories (Y)
  • hye readers !

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog:miss nadd
    Best view:google chrome
    Others:(♥♥)